23.8.09

lenost, neochota, a plné břicho v nahém těle.



dobré odpoledne.

spíš podvečer. Alexander Hemala by v mém mládí říkal zrovna v tuto chvíli Dobrý večer děti.

Dnes toho mám spoustu na práci. ale jsem línej až za uši a radši bych si dal píbo, dobrý je že pívo si mohu dát pokud tady uklidím, jinak to nejde. Ve čtvrtek jsem dostal od rodičů 1600 s vidinou že si krásně prožiju týden až do príštího vikendu v jimramově. Avšak jsem nepočítal s tím, že předešlé dny mi způsobí všelijaké škrty. na zdraví, ve financích, ve svědomí. dnes jsem usnul v sedum ráno, protože stejně jako předevčírem mne mé touhy zavedly až k náckovi, kde jsem se zdokonaloval v pití piva, hraní šipek, a vůbec se ze mě stává takovej ten hospodskej typ.

Vyznávám!

pivo, jukebox, šipky, forbes, fotbálek, kulečník, marihuanu a cokoliv co se dá pít aniž by jste se pozvraceli v následujicích pěti minutách. Měl bych mít snad lepší předpoklady k tomu, aby se ze mne stal ten proplešatělý muž prdící do židle u baru? možná tak mít peníze. a Když je mám. utratim je v hospodě. No není to krásné přátelé?

Mohl bych popsat naše krásné stopování do bratislavy s třemi přáteli. Nebo jak sem se zase nic nenaučil na klavír protože sem línej. a holá huba, líný neštěstí.

Ale pořád mi v hlavě leží ten vyhranej litr, kterej vzápětí ten automat zase sněd jak mimozemšťan z neuvěřitelných příběhů Stevena Spielberga.

Včera jsem přistihnul mého nežidovského kamaráda jak se líbá se slečnou.
Nikdy jsem ho takto neviděl. milý pájo! vždyť měla pohled jak kdyby se koukala na shnilej citrón v lednici! No co z toho. Já bych nejspíše mohl leda závidět.
To jsem totiž měl jednou ženu, byli jsme spolu dlouho, vlastně jsem nepotkal nikoho, kdo by měl tak identickej zvrhlej humor v jistých oblastech. Ale najednou jsme si, jak se tak říká, každej vyhrabávali svý psí hovno na svým písečku. nebo spíš zahrabávali? Jak kdy. Již to vyčpělo jak mešní víno položený u večerního středečního seriálu u farářů doma. Zmizelo to. Zakouslo se to a už se to nevyvíjelo. měli jsme takovej stereotypní program. Nejdříve spousta smíchu, ale pak sme se jen přehrávali v tom, kdo udělal větší chyby.

Tím jsem vlastně mířil k tomu že jsem nedávno okusil lůně jiné bohyně.
Byl to dosti zajímavej zážitek ve strašidelné boudě s rozbitým stolem a jednou skříňkou. Ale nebylo to takový...
Hmm. Jednou mi jeden chlapík co mě vzal z města Podivín k slovenským hranicím řekl: Sex mládeži. Sex není špatnej. Protože když s osobou, kterou milujete, dojdete k orgasmu, spojíte se s Universem. s bohem!
...A to jsem u té bohyně neznámé identity nepocítíl. žadný universum, jak s paní domácí.

Co s tím? Nevím. Asi by se lidi měli milovat, a cítit se pozitivně.
To je teda závěr. jenom takovou maličkou.
Z hospody se vracím.
Pod nohy si zvracím.

Žádné komentáře: